lørdag den 18. april 2009

Se min kjole...

Olivia, jeg bliver nødt til at dedikere en lille post til glitter, gold og glamour! Jeg har erhvervet mig denne fabulous og flotte kjole på Fashionistas designer-outlettet til halv pris - hvilket er noget af et kup, synes jeg. Selvom den er fra Hale Bob, som er et mærke jeg virkelig ikke plejer at bryde mig om (se eventuelt linket her) så faldt jeg bare pladask for kombinationen af sort, sølv og guld - samt de brede silkesnore, der strammes ind og bindes til en sød sløjfe bag på. Den er klassisk på en lidt uhøjtidelig måde, synes jeg. Jeg er vild med at det ikke er en kjole, som man kan dresse op eller ned, men at den bare er glitrende og glossy og craver at man tager sine højeste heels på og danser natten lang! Jeg håber, at jeg snart bliver inviteret til en fin fest, så jeg - langt om længe - kan få indviet den!
Ps. Jeg undskylder også billedkvaliteten, skat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar