mandag den 13. april 2009

Home Sweet Home









Kære Lulu

Jeg er faldet over noget lidt fantastisk.
Jeg elsker at se hvordan forskellige mennesker bor. Venner, veninder, bekendte, ukendte og kendte. Hjemmet afspejler om noget ens person, og jeg synes man får meget at vide om et menneske ved at se dets hjem. Nu er jeg ikke selv venner med Alexander Wang, Erin Wasson eller Peaches Geldorf, MEN jeg har fundet en måde at liste mig ind i deres hjem på! www.theselby.com hedder siden der gør det muligt. Her er der virkelig fine billeder af mange fantastiske og meget forskellige hjem.
Jeg har selv fået helt lyst til at igangsætte et kæmpe indretningsprojekt, men mon ikke det bare bliver til et post med billeder fra mit eget hjem i stedet?

Alle billederne er fra forskellige hjem.

Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar