lørdag den 18. april 2009

Brunch og babygirls

Lille Oliviaven. Jeg har, som du ved, været afsted på sommerhus-tur i Tisvildeleje med min klasse. Det har mest af alt været meget lig en very teeny feriekoloni, bortset fra de massive mængder af indtaget alkohol! Udover at en sådan "faglig" tur betyder druk, så kan man heller ikke komme udenom, at der - når man selv står for maden til 23 personer i et køkken lavet til maksimum to kokke - selvfølgelig er rimelig ulækker mad! Jeg har fået fake Nutella, fake Prince-chokoladekiks og chips, som jeg ellers aldrig spiser? Nu er jeg heldigvis hjemme igen. Det er skønt! Især fordi vi er så heldige at bo meget tæt på hvad jeg mener er, byens bedste brunch! På Løven & Bastionen kan man få alt, hvad man drømmer om - og lidt til - mens man nyder den fantastiske udsigt eller slikker lidt formiddagssol i de idylliske omgivelser ved Volden. Hvis man ikke har tid (eller penge) til brunchen, taler jeg vist for os begge når jeg siger, at deres såkaldte "berømte lagkage" er 2D4 - især kombineret med en lille kande Perchs te! Vi nyder det i hvert fald meget hver gang - og jeg glæder mig allerede sådan til at sidde og putte i en lille plaid med min babygirl (dig!) og vores babies!
Mange kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar