søndag den 26. april 2009

Hope




Olivia, min skat! Her er den smukke kjole fra Hope, som jeg talte om - er den ikke fantalastisk? Jeg er helt vild med den: det vaskede silke, halsen; der lukkes med to små knapper i nakken og bæltet; der både kan sættes på hoften for et afslappet udseende og i taljen for et lidt 'strammere' look! Jeg forestiller mig, at kunne være fin til de mange kommende (studenter)fester...
Billederne er fra det svenske mærkes webshop, hvor den koster 1600 SEK, og så er der lige levering på 140 SEK oveni. Omregnet til danske bliver det 1.205,89 kroner - og det er faktisk billigere end at købe den til 1499,- i Moshi Moshi på Østerbro, hvor jeg så den for et par dage siden! ... O, du har ret - netshopping er skønt! Især når der er penge at spare som her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar