fredag den 19. juni 2009

Miss W


Jeg er lidt obsessed - på den lækre og fashionable måde, naturligvis! Blair Waldorf har en classy, preppy og polished stil - og jeg ejede gerne hele hendes klædeskab! Skjorteblusen på det øverste billede er fra Nanette Lepore og hedder 'Cream Tie Top'. Så yndig! Den sås på skuespillerinden i afsnittet "The Age of Dissonance", og var selvfølgelig hurtigt udsolgt! Men jeg tror, at de fleste har den 'back in stock' nu - i hvert fald er den set hos MyWardrobe.com nedsat til ca. 1150 dkk. På det nederste billede har Leighton Meester en Bill Blass top på. Den blev solgt på blandt andet Net-a-porter.com, og stylen hedder Flamenco Backless Blouse. Selvfølgelig er den også blevet revet væk, men man kan stadig se billeder på siden! Jeg tænker, måske Ebay kan hjælpe? Jeg krydser fingre...

Billeder fra ChicIntuition.com - en fab blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar