onsdag den 17. juni 2009

En kæreste der går på Yale

Herre-mærket, J.Press, jeg linkede til tidligere, har plantet en misundelse mod mænd og tøj i mig. J.Press, der fremstiller klassisk amerikansk herretøj, har selvfølgelig rødder i Yale. Der er tale om den forfinede amerikanske overklasse, og det afspejler sig også på tøjet, der er gammeldags og oftest meget traditionelt. Noget af det er aldeles håbløst og andet er, efter min mening, ganske charmerende. Især hvis det blev blandet med mere moderne elementer.
Yale's maskot, den lille tykke Bulldog, kan selvfølgelig spottes flere steder på hjemmesiden.
Lige nu sidder jeg og ægrer mig lidt over at jeg ikke er en mand. Eller har en kæreste, jeg kunne købe ind til.
Her er nogle af de ting jeg er vild med:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar