lørdag den 2. maj 2009

Smykkelykke

Ligesom dig, har jeg helt sikkert også en forkærlighed for mat guld - og bare guld i det hele taget, men jeg må indrømme at sølvsmykker efterhånden sniger sig ind i min samling. Jeg synes, at sølv er superråt, men eftersom jeg er blond ser guld bare lidt finere ud...
Jeg har valgt, at vise mine yndlingssmykker for tiden - Arena-smykkerne og mine fødselsdagsringe, som jeg har fået af min mor, bliver jeg ved med at elske.

Fra øverste række: Anne Black-øreringe i guld og porcelæn, hjerte-halskæde fra Arena CPH i guld, dråbeformede øreringe fra et spansk loppemarked, diamantring i guld og sølv (18-års fødselsdagsgave), stjerne-øreringe fra Arena CPH i guld, rund Kasia Gasparski-ring i guld (15-års fødselsdagsgave), hjerte-ørestikker fra Arena CPH i guld, hjemmelavede øreringe fra min søster i guld med sorte perler, sølv Swarowski-ørestikker, stjernering fra Julie Sandlau og til sidst sølv-hjerterne fra Arena CPH. Kan du huske, du sagde: "Eij, hvor er de fine!" og så: "Olivia, du har dem selv - bare i guld"!

Ps. Hvis du trykker på billedet kan du se smykkerne meget bedre, søde! Det samme gælder Essie-neglakkerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar