fredag den 15. maj 2009

Miroslava Duma













Olivia, måske er jeg lidt obsessed! Her er hvad jeg ved - indtil videre. Hun hedder Miroslava Mikheeva-Duma. Hun er (vist nok) 24 år. Hun er en russisk "It-girl", og arbejder for Harper's Bazaar Russia. Hun har en misundelsesværdig taskesamling, der - for at nævne nogle få - består af Hermès, Yves Saint Laurent og Chanel. Hun har en hel del pelse (veste, frakker, jakker...), og ejer nok et Stephen Sprouse Louis Vuitton tørklæde i hver en farve! Hun går meget i kjoler eller med nederdele. Hun har altid lækkert hår! Hun er ikke så høj, men til gengæld er hun meget vild med high heels.
Jeg synes, at hun er et godt modspil til hele Erin Wasson (lækre!) trash'n'roll-stil. Hun er grown-up, men ikke kedelig. Hun er cute, men ikke over-the-top. Hun klæder sig fint og klassisk, uden at være kedelig - og så er hun virkelig god til at eksperimentere og lege med kontrasterne og klichéerne.
"Ya lyublyu tebya, Miroslava" - det er russisk og betyder: "Jeg elsker dig, Miroslava"! Der var ikke en translater, der kunne sige "Du er mit ultimative style-crush!" - så det var det tætteste jeg kom!

Kys Lulu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar