søndag den 3. maj 2009

I want...






Hola-livia!
Jeg synes godt, at de her sandaler kunne få lov til at blive en del af min skosamling! Disse sommerlige sager er så lækre:
kork mod patenteret læder, koralfarvet slangeskind med zippers og feminine cut-outs gjort frække med chunky hæl, plateau og råt sølvspænde... Kombinationen af det rå og det feminine holder helt sikkert stadigvæk!
Jeg har fundet en sandal, en wedge og en stillet - så vi velforberedte kan gå varmere tider i møde! Det skal også siges, at jeg forsøgte at finde nogle sko, der var billige - men det gik lidt galt! De billigste er de koralfarvede sandaler til ca. 1250 DKK. Det synes jeg egentlig er meget rimeligt. Men de andre kan vi nok først komme til at eje, når vi bliver rige...

Fra toppen: Marc by Marc Jacobs-wedges, Pour la Victoire-sandaler, Givenchy-stilletter.

Alle billeder er fra Jildor.com.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar